panorama

Метрополітен

 

 

 

 

 

 

 

 

Вперше ідея спорудження у Києві підземної залізниці виникла за часів Російської імперії у 1883 р. Пізніше ще декілька раз розглядалися різні проекти спорудження підземки у Києві, втім через різні обставини до конкретної реалізації справа дійшла лише у повоєнні роки. Першим у СРСР метро з‘явилося у Москві та Ленінграді, а у 1960 р. було відкрито першу лінію київської підземки довжиною трохи більше 5 км з п‘ятьма станціями. З того часу цей вид транспорту динамічно розвивався і набував широкої популярності серед киян і гостей столиці.

Київський метрополітен сьогодні – це найбільш надійний і комфортний вид міського транспорту, на долю якого припадає понад половина всіх міських пасажироперевезень. Сьогодні довжина київської підземки сягає 65 км, на трьох лініях до послуг киян і гостей столиці 50 станцій, понад 100 ескалаторів, більше 6 тисяч працівників. Щорічний обсяг перевезень сягає понад 500 млн пасажирів. Киян і гостей столиці перевозять комфортабельні вагони, парк яких потроху оновлюється: вже понад рік перший потяг вітчизняного виробництва (ВАТ "Крюківський вагонобудівний завод") здійснює щоденні перевезення «лабіринтами» київської підземки.

Архітектура та оформлення станцій столичного метро відображають історичне минуле українського народу, становлення економіки та культури нашої держави.

 

Адреса: просп. Перемоги, 35 (адміністрація, музей Метрополітену)

Телефон: 044 238-58-55, 238-58-98, 238-58-73

Факс: 044 238-58-73

E-mail: d@metro.kiev.ua

Web: http://www.metro.kiev.ua/

Об‘єкт на карті